01
07
2015

Egy jó kínai - Tavasz Önkiszolgáló Kínai Étterem, Budapest

A kínai büfék nagy számmal képviseltetik magukat hazánkban, ennek ellenére alig található értékelés róluk: ezt a hagyományt törjük meg most. Lássunk egy kifejezetten jó keleti éttermet, ami kiemelkedik a "sarki kínai" büfék tömegéből.

Olvasd el a bejegyzést a címre kattintva!

20140827kinaietterem-szindroma--natriumglutamat-mergezes.jpg

Általában Kinai éttermeket én sem, de mások sem nagyon szoktak értékelni. Nos ezt a Tavasz éttermet azért értékelem, mert szerintem jóval szinvonalasabb mint általában a többi, amelyikek kis már magyarán szólva lyukakban üzemelnek, nagyon sok esetben még illemhely sincs. Ez utóbbinál azért nagyon kiváncsi lennék, hogy ezek, hogy kaptak működési engedélyt.
Viszont ezaz étterem pont az ellenkezője, szép tágas világos szépen dekorált tiszta, rengeteg étel választékkal. Bele csempésznek a néha a magyar izlésnek is megfelelő ételeket pl. rántott csirkét, sült féléket. Én viszont már többször jártam itt és mindig kinaiasat választottam,hiszen azért mentem ide. Szeretem a csipőseket ezért általában azok közül választok. Csípős kacsa egyik kedvencem, a másik a sült kacsamáj, de ettem már rántott kacsamájat is, isteni omlós volt. A rizs mindig puha gőzölgős én a tojás nélkülit szeretem nekem tojással nem fekszik a rizs valahogy. Nem utolsó sorban itt csinálják a legjobb tészta sali és a bab csira salit. Itt van még sör és üdítő választék is. Azt hiszem csak tömény italt nem tatanak, habár még, azt nem is kértem, tehát nem vagyok benne biztos, hogy nincs.

 

Tavasz Önkiszolgáló Kínai Étterem, Budapest értékelései

 

Ha szeretnél még több értékelést olvasni, látogass el oldalunkra, az alábbi linkre kattintva.

Olvass és értékelj Te is!
| Írta: IttJártam.hu |

A bejegyzés trackback címe:

https://ittjartam.blog.hu/api/trackback/id/tr896915897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyöngyi71 2015.04.27. 16:04:57

Régen én is sokat jártam a tavaszba, de szerintem az a kedves kiszolgálás azért erős, szerintem ez pont nem igaz, vagy legalábbis van egy hölgy aki biztosan nem az. :D Viszont valóban olcsó hely.
Nekem most Új kedvencem van egy ideje a Ráday utcában található Wokzilla. Nagyon szép a belső kidolgozása, fiatalos, és nagyon-nagyon finom friss ételeik vannak. Hozzájuk szerintem érdemes benézni, és rendelni is lehet tőlük természetesen. Itt meg tudod nézni Őket: www.wokzilla.hu/

IttJártam.hu 2015.04.27. 16:21:47

@Gyöngyi71: Köszönjük a hozzászólást! Ha van kedved, akár értékelheted is az éttermet az oldalunkon:

www.ittjartam.hu/budapest/ettermek/wokzilla-sushi-wok-bar-budapest/

ittjartam.hu | facebook | éttermek | szállások