Felemás érzések Tihanyban - Adler Étterem, Tihany
Elvileg teljesen renden lenne minden, az ember élvezhetné a fogásokat és a gyönyörű tihanyi tájat. Csak a pincér nem szeretné, hogy ez így legyen, ezért lépten-nyomon próbálkozik. Értékelőnk erről mesélt nekünk.
Kiváló minőségű ételek, azonban a kiszolgálás kritikán aluli. Fizetéskor jeleztük, hogy a 4 fős társaságunkból 2-2 fős csoportokban, külön fizetjük a rendelésünket. A pincér kioktatott, hogy erről előre kell szólni, mert ő már mindent beütött a gépbe. Mivel ez az ő problémája, jeleztük, egy számológép segítségével úrrá lettünk a káoszon.
Ezt követően jeleztük, hogy a fizetés SZÉP Kártyával fog történni, mire gyakorlatilag le lettünk teremtve, mondván, hogy erről eddig miért nem szóltunk? Mégis mikor kellett volna, érkezéskor, evés közben vagy egy héttel előbb? Jeleztem a pincérnek, hogy majd fizetéskor eldöntöm, hogy mivel fizetek, de ha ez nem jó, akkor ha előre szól, és kérdez, akkor válaszolunk. Egyik esetben sem kérdezett semmit ("Egyben vagy külön óhajtanak majd fizetni? " "A fizetési mód felől érdeklődnék, a számla kiállítása miatt fontos. . . "), a kioktató stílust pedig nem voltunk hajlandóak elfogadni. A kiszolgálószemélyzetnek 1500 forintnyi borravalójába került mindez, a helynek pedig ebbe a kritikába, illetve abba, hogy többet nem megyünk: az ételek fantasztikusak, de ilyen kiszolgálásból köszönjük, de nem kérünk.
Az étterem többi értékelése itt olvasható:
Ha szeretnél még több értékelést olvasni, látogass el oldalunkra, az alábbi linkre kattintva.
Olvass és értékelj Te is!
A bejegyzés trackback címe:
https://ittjartam.blog.hu/api/trackback/id/tr485505771
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.