Vegyes érzelmekkel távozott értékelőnk a szállodából, a mérleg nyelvét leginkább a személyzet hozzáállása billentette a rossz irányba. Talán érdemes lenne erre odafigyelni, hogy az ár-érték arány is újra egyensúlyba kerüljön, legalábbis a vendég véleménye szerint.
Olvasd el a bejegyzést a címre kattintva!
Én nagyon sokat vártam, hogy ülepedjen a mérgem és a csalódottságom és ezáltal finoman tudjam megfogalmazni, leírni a véleményem. Megjegyzem, hogy sok 4 csillagos vagy 4 csillag superior kategóriájú szállodában jártunk az elmúlt pár évben, tehát van összehasonlítási alapom! A szálloda a város szélén van, kb 20-30perc kényelmes sétával elérhető a Spár és a Lidl is, pékség, fagyizó és presszó közelebb is található.
Már a parkolás sem volt egyszerű. Ugyanis azt mondták, hogy a szállóvendégeknek sorompóval elzárt parkoló áll a rendelkezésükre… a parkoló tele volt (gondoltuk telt ház van a szállóban) bementem hát és megkérdeztem a recepciós hölgyet, hova parkolhatunk? Azt a flegma választ kaptuk szó szerint: „ahova tudnak” ! Nagy nehezen találtunk egyet, nem kis távolságra az épülettől, bejelentkezéskor szóvá is tettük, hogy nem erről volt szó az ajánlatban, mire a kishölgy közölte, hogy a fürdő vendégei is itt parkolnak! A szálloda modern, ízléses berendezésű és tiszta! A szobák normál alapterületűek, a fürdőszobák viszonylag nagyok. A szoba tisztaságára és a szobaasszonyokra/fiúra egy szavam sem lehet! Mindent megoldottak, kedvesek és segítőkészek voltak! Viszont a fürdőszobában alig mondható langyosnak a meleg víz és a víznyomással is komoly gondok voltak. Az étterem. Hát… Kicsi, néhol zsúfolt, de mondjuk azt, hogy összességében kellemes, ha eltekintünk attól, hogy a poharak rúzsfoltosan és maszatosan kerülnek az asztalra, az abroszok foltosak és koszosak voltak ugyanis nem cserélték túl sűrűn őket. . . A személyzet. . hát vannak régi motorosok, akik profin ellátták a dolgukat (bár hangedlit ők sem használtak, és a szabályokat is rugalmasan kezelték, de az udvariasságukkal és figyelmességükkel ezek a hiányosságok nem voltak túl feltűnőek! ) és voltak a tanulók…hát a „pofavágás”, fejetlenség, nyegleség mintapéldányai voltak, persze tisztelet a kivételnek, mert volt közöttük is jó! Pozitívum, hogy couver tányért is tettek fel a reggelihez, igaz csak 2 alkalommal. A reggeli bőséges, viszonylag változatos, folyamatosan töltik. A vacsoránál korán kell érkezni, mert hamar lefogy és nem töltik fel újra a svédasztalt. A választék nem túl széles, de vannak különleges fogások is. A desszert és gyümölcs választék siralmas. A wellness: hát …… Folyton zsúfolt, nem túl tiszta, a szálló vendégeinek nincsenek plusz szolgáltatások / kiváltságok. Gondolok itt arra, hogy legalább az úszó medencét, vagy / és a szaunát stb használhatnák a szállóvendégek a fürdő nyitvatartási idején túl. Viszont a fürdő területén belül is van étkezési lehetőség és a család minden tagja megtalálhatja a kedvére valót.
Hotel Castello, Siklós értékelései
Ha szeretnél még több értékelést olvasni, látogass el oldalunkra, az alábbi linkre kattintva.
Olvass és értékelj Te is!